Hallitusvaali

Hallitusvaalitiedote

Ammattiosastomme on toiminut vuoden 2019 alusta ja nyt on kaikissa Tehyn ammattiosastoissa tulossa puheenjohtajan ja hallitusvaalit ja on siis aika valita Tehyn Keski-Uudenmaan kuntien ammattiosastolle puheenjohtaja ja hallitus ajalle 1.1.2020 – 31.12.2022. Hallitukseen valitaan kuusi (6) varsinaista ja yhtä monta varajäsentä.

Nyt on aika ja mahdollisuus asettua ehdolle hallitukseen. Aikaisempaa kokemusta toiminnasta ei tarvita, sillä Tehy kouluttaa tehtävään.

Olisi toivottavaa, että jokaisesta kaupungista ja kunnasta asettuisi vähintään kaksi henkilöä hallitukseen ehdolle, että saisimme hallituksen jäsenet kattavasti koko ammattiosaston toimialueelta. Kaikkiaan paikkoja on puheenjohtajan lisäksi 6 varsinaista jäsentä ja 6 varajäsentä.

Äänioikeus ja vaalikelpoisuus

Äänioikeutettuja ja vaalikelpoisia ovat Tehyn Keski-Uudenmaan ammattiosasto ry:n jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa. Halutessasi voit tarkistaa äänioikeuden ja vaalikelpoisuuden ammattiosaston vaalilautakunnasta Riikka Kujalalta viikolla 42  ( 14.-18.10.2019)  puhelimitse 040 317 2392 tai sähköpostitse ao141@tehy.net .

Ehdokasasettelu

Ehdokasasettelu alkaa 21.10.2019 ja päättyy 4.11.2019.. Ehdokkaaksi voi asettua täyttämällä liitteenä olevan ehdokasasiakirjan / lähettämällä siinä pyydetyt tiedot vaalilautakunnalle, viimeistään 4.11.2019 mennessä sähköpostitse osoitteella

ao141@tehy.net   Laita viestin aiheeksi Vaalilautakunnalle, ehdokasasiakirja. Voit ehdottaa itse itseäsi hallitukseen, muista allekirjoittaa ehdokasasiakirja!

Puheenjohtajaehdokkaat asetetaan ja valitaan kokouksessa.

Äänestys

Mikäli ehdokkaita on asettunut enemmän kuin on täytettäviä paikkoja, suoritetaan ammattiosaston syyskokouksessa, joka on vaalikokous, suljettu lippuäänestys.

Mikäli ehdokkaita on asettunut yhtä paljon kuin on täytettäviä paikkoja, todetaan ehdokkaiden tulleen valituiksi.

Mikäli ehdokasasettelun aikana ei tule riittävästi ehdokkaita, ehdokasasettelua täydennetään syyskokouksessa, jolloin kokouksessa paikalla olevat jäsenet valitsevat hallituksen. Valtakirjalla ei voi äänestää.

Tervetuloa tekemään uutta tehyläistä toimintaa Keski-Uudenmaan kuntien tehyläisten hyväksi!

Lisätietoja vaalilautakunnalta sähköpostitse ao141@tehy.net tai puhelimitse numerosta 040 317 2392

Vaalilautakunta

Susanne Inkala, vaalilautakunnan puheenjohtaja