Hallitusvaali

Hallitusvaalitiedote

Ammattiosastomme on toiminut vuoden 2019 alusta. Ammattiosaston puheenjohtaja luopui puheenjohtajuudesta 21.7.2021 työpaikan muutoksen vuoksi ja lisäksi hallituksen kaksi varajäsentä ovat eronneet hallituksesta. Näiden syiden vuoksi järjestetään täydennysvaali ja valitaan Tehyn Keski-Uudenmaan kuntien ammattiosastolle puheenjohtaja ja kaksi hallituksen varajäsentä ajalle 20.11.2021- 31.12.2022. Puheenjohtaja valitaan ammattiosaston syyskokouksessa ja varajäseneksi asetutaan ehdokkaiksi ja vaali suoritetaan syyskokouksessa.

Aikaisempaa kokemusta toiminnasta ei tarvita, sillä Tehy kouluttaa tehtävään.

Äänioikeus ja vaalikelpoisuus

Äänioikeutettuja ja vaalikelpoisia ovat Tehyn Keski-Uudenmaan kuntien ammattiosasto ry:n jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa. Halutessasi voit tarkistaa äänioikeuden ja vaalikelpoisuuden ammattiosaston vaalilautakunnasta Pirjo Keltiltä 7.-13.10.2021 puhelimitse 040-7196605 tai sähköpostitse otsikkona Vaalilautakunta, äänioikeuden tarkistaminen ao141@tehy.net

Ehdokasasettelu

Ehdokasasettelu alkaa 14.10.2021 ja päättyy 1.11.2021  Ehdokkaaksi voi asettua täyttämällä liitteenä olevan ehdokasasiakirjan / lähettämällä siinä pyydetyt tiedot vaalilautakunnalle

ao141@tehy.net   1.11.2021 klo 16.00 mennessä. Laita viestin aiheeksi Vaalilautakunnalle, ehdokasasiakirja. Voit ehdottaa itse itseäsi hallitukseen, muista allekirjoittaa ehdokasasiakirja!

Puheenjohtajaehdokkaat asetetaan ja valitaan kokouksessa.

Äänestys

vaali suoritetaan ammattiosaston SYYSKOKOUKSESSA 20.11.2021 klo 15.00 Hyvinkäällä Hotelli Sveitsissä. Kokoukseen järjesstetään kuljetukset.

Mikäli ehdokkaita on asettunut enemmän kuin on täytettäviä paikkoja, suoritetaan ammattiosaston syyskokouksessa, joka on vaalikokous, suljettu lippuäänestys.

Mikäli ehdokkaita on asettunut yhtä paljon kuin on täytettäviä paikkoja, todetaan ehdokkaiden tulleen valituiksi.

Mikäli ehdokasasettelun aikana ei tule riittävästi ehdokkaita, ehdokasasettelua täydennetään syyskokouksessa, jolloin kokouksessa paikalla olevat jäsenet valitsevat hallituksen. Valtakirjalla ei voi äänestää.

Tervetuloa tekemään uutta tehyläistä toimintaa Keski-Uudenmaan kuntien tehyläisten hyväksi!

Lisätietoja vaalilautakunnalta sähköpostitse ao141@tehy.net

Tehy Keski-Uudenmaan ammattiosasto ry 141